13 Temmuz 2011 Çarşamba

domates kasası geldiiiii:)


babamdan kasayı aldığımda işlemsiz kullanılamayacak durumdaydı,
zımparalama çalışmasına başlamak için bir ay cesaret toplamam gerekti:)
dün başladım...
bir iki saatte zımparayı bitiriiip, zemin boyama işlemine geçtim...
evet sprey boyayla boyadım, aklıma ilk o geldi.. eşim görünce dedi ki;"bi kova plastik boya vardı":)hıııı, bu çabuk kuruyo!(çok mantıklı)


bütün malzemelerimi yanıma toparladım ve desenimi çizdim
yağlı boya, ahşap boyası ve guaj boya kullandım...



vee sonuç.......




desen kaynak: http://dekupajresim.blogspot.com/ teşekkürler.

10 yorum:

  1. harika olmuş, domatese üç boyutlu görüntüyü başarıyla vermişsin, belki de en zoru zımpara aşamasıydı, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederimm:) zımpara işi oyalayıcı oldu gerçekten:)

    YanıtlaSil
  3. Çizimlerin çok hoş cidden, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim baharcım:)

    YanıtlaSil
  5. ece çok güzel olmuş bu yaa :)) ellerine saglık..

    YanıtlaSil
  6. aslı teşekkür ederiiim.. sevindim:)

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş canım. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Hemen gidip kasa bulmam lazım! Ellerinize sağlık! ;)

    YanıtlaSil
  9. Miray's Handmades, teşekkür ederim:) pazarda limonculara gidiyosunuz, abi lazım lüütfen filan, 2 liraya satıyolar size:)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı