3 Ekim 2011 Pazartesi

mimlenmişim:)

eyvah mim derken derken, bana da geldi sonunda:) Bahar-CRAFT A DREAM- mimlemiş beni. Konu LÜKSLERİMİZ...

Düşündüm düşündüm önce panik oldum, 'benim lüksüm yok galiba' diye, sonra aklıma bir kaç şey geldi.
en birinci lüksüm canım sıkkın olduğunda bir kova tavuk.(kesinlikle kovanın dibini gördüğümde daha iyi hissediyorum)


 sonra bir çok şeyle uğraştığım için aldığım malzemeler var. Hiç affetmem alırım:)

bir de aylık takip ettiğim dergiler var henüz onlar da lüksüm:)

Bence hayatı yaşayış şeklimiz, bakış açımız lükslerimizi belirler. Sıkı bir çalışmadan sonra bir bardak kahve, yine sıkı bir çalışmadan sonra masayı dağınık bırakıp uyuyabilmek, akşam için güzel bir yemek yapmak, güzel bir kitap, film...

Yapmak zorunda olduklarımızı, yapmaktan keyif aldığımız şeylere dönüştürebilirsek çok lüks bir hayat yaşarız diye düşünüyorum:)

Mimi birilerine göndermem gerekli mi bilmiyorum, ama göndermiyorum, zor iş çünkü:) isteyen mimlenebilir:) sevgiler...

4 yorum:

  1. Ecerce, umarım vaktinden çalmamışımdır, kabul ettiğin için çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ederim Bahar, cevaplamaya çalıştım. İnsan böyle kendiyle ilgili birşeyler düşününce yazıya dökmekte filan zorlanabiliyor, yoksa vakit sıkıntısı olmaz:)

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim ecer...ve düşüncelerine kesinlikle katılıyorum.yaşam biçimimize bağlı lükslerimiz...daima lüks içinde yaşaman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. alanay, çok teşekkür ederim... ben de lüks dolu bir hayat dilerim:)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı