2 Mayıs 2014 Cuma

BU HAFTANIN SİPARİŞLERİNDEN DERLEME:)

Merhaba:)
öyle yoğun bir dönemdeyim ki ne fotoğraf çekebiliyorum ne bloga yeni yazı koyabiliyorum... ben de bu hafta gidenlerden bir derleme yapıp paylaşayım dedim:)

İdil bebek için kundaklı bebeklerden ve yıldızlı isimlikten hazırladım.. fotoğrafta gördüğünüz kundaklı bebekler 5 cm amaaa:) çok eğlenceliydi hazırlamak.. yerlerine ulaştılar ve güzel dönüşler aldım:)

Pınar bebeğin yastığı ve defteri hazırlandı.. yoğun mail trafiğiyle annesiyle fikir alışverişleri yaparak hazırladık:) bugün onlar da ulaşmış yerine:)

ve son olarak bugün kargoya verdiğim Kuzey'in sol anahtarı yastığı:)

magnet fiyatları için buraya,
yastık fiyatları için buraya,
defter fiyatları için buraya,
kapı süsü fiyatları için buraya göz atabilirsiniz.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı